Referent/referentka oddělení Organizačně právního odboru Personálního


 

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici


$ads={1}

referent/referentka oddělení Organizačně právního odboru Personálního


požadavky na uchazeče:


vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, obor právo nebo ekonomie výhodou

praxe ve veřejné správě výhodou

velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)

velmi dobrá znalost českého jazyka

znalost personálního informačního systému VEMA výhodou

samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.


charakteristika pracovního místa:


zajišťuje systemizaci Úřadu, navrhuje změny s cílem optimalizovat organizační uspořádání Úřadu

posuzuje charakteristiky pracovních míst z hlediska jejich souladu s katalogem prací a působností útvarů Úřadu, podílí se na tvorbě katalogu pracovních činností Úřadu

podílí se na zpracování organizační struktury Úřadu, koordinaci postupu při organizačních změnách Úřadu a vyjadřuje se k návrhům změn organizační struktury Úřadu

spolupracuje při novelizaci systému vnitřních předpisů Úřadu


Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.


Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 28. července 2023 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ referent odd. Organizačně právního


nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2


nebo využijte formuláře níže.


Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.


Do: 29. 07. 2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال